Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.16 vteřin. 
Nákladová optimalizace systému řízení zásob ve vybraném podniku
KAČEROVÁ, Hana
Diplomová práce se věnuje problematice řízení zásob ve vybraném podniku působící v automobilovém průmyslu v Českých Budějovicích. Cílem diplomové práce je odhalení slabých míst v oblasti řízení zásob a návrh opatření vedoucích ke zlepšení současného stavu řízení zásob. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a přístupy k řízení zásob, jejich skladování a manipulaci s nimi. V praktické části je představen současný systém skladování zásob a také jejich řízení z hlediska materiálového a informačního toku. V závěru praktické části jsou navržena opatření vedoucí k optimalizaci objevených a zaznamenaných slabých míst, přičemž tato opatření vedou ke snížení vázanosti finančního kapitálu v zásobách.
Analýza logistických procesů firmy ESAB CZ, s.r.o., člen koncernu
Martinec, Pavel ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Holeček, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na logistické procesy firmy ESAB CZ, s.r.o., člen koncernu. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy logistiky, historie a procesy, které se vztahují k další části této práce. Tou je část praktická, kde je popsána vybraná firma, její logistické procesy, činnosti, a také prostředky, které využívá. Cílem je analyzovat procesy a činnosti firmy a na základě této analýzy najít její nedostatky. Poté je navrženo řešení těchto nedostatků.
Logistické procesy ve vybrané firmě
Drahozalová, Barbora ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Stanisz, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá logistickými procesy ve vybrané společnosti, která je celosvětovým maloobchodním prodejcem sportovního vybavení, obuvi a oblečení. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy z oblasti logistiky a představuje logistické desatero, které je využito pro vyvození závěrů práce. Praktická část obsahuje informace o vybrané společnosti a popis konkrétních logistických procesů. Cílem práce je identifikace procesů, zjištění nedostatků a návrh možných řešení.
The current state of logistics and its place in the management system
Kotkina, Daria ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Kurbatskaya, Tatiana (oponent)
Předmětem výzkumu bakalarska práce je logistická systém průmyslové aplikace společnosti s ručením omezeným "Firma "Teknoavia". MF LLC "Firma "Teknoavia" je vedoucí ruská společnost na výrobu speciálních ochranných oděvů, obuvi a osobních ochranných prostředků. Bakalarska práce se skládá ze čtyř částí. V první části je popsán význam práce, její cíle, úkoly a metody. Druhá část se zabývá základními teoretickými aspekty logistiky. V třetí části bude provedena analýza současného stavu logistického systému MF LLC "Firma "Teknoavia", a také sestavit doporučení pro zlepšení logistického systému podniku. V poslední části budou prezentovány výsledky této výzkumné práce.
Analýza logistických procesů ve firmě Takeda Pharmaceuticals Rusko, s.r.o.
Arefyeva, Daria ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Koropová, Margarita (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou logistických procesů ve farmaceutické společnosti Takeda Pharmaceuticals Rusko s.r.o. Práce je rozdělená do dvou částí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti logistiky. Praktická část je zaměřená na popis jednotlivých logistických činností odehrávajících se ve vybraném podniku. Cílem této práce je na základě provedené analýzy identifikovat nedostatky stávajícího logistického systému a navrhnout vhodná řešení, která by mohla vést k optimalizaci logistických procesů.
Analýza procesů v logistice náhradních dílů vybrané mezinárodní IT společnosti a jejich optimalizace
Červená, Gabriela ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent)
Práce je rozdělena na tři kapitoly, první dvě jsou teoretické a třetí praktická. První kapitola se zabývá charakteristikou logistických služeb, druhá se věnuje zákaznickému servisu a jeho měření a poslední část práce je zaměřena na případovou studii vybrané IT firmy na které je realizován cíl práce. Hlavním cílem práce je zmapování současného stavu logistických služeb a procesů v dodavatelském řetězci náhradních dílů IT vybrané firmy Fujitsu Technology Solutions s.r.o., odhalení jeho slabých míst či nedostatků a navrhnutí možných zlepšení.
Optimalizace logistických procesů u poskytovatele zasílatelských služeb
VOVSOVÁ, Petra
Cílem této bakalářské práce je provedení optimalizace logistických procesů v systému řízení zasílatelských služeb. Tato práce je zaměřena na společnost GLS Czech republic. Společnost vznikla seskupením několika přepravců v Německu v roce 1999, postupně se rozšířila po celé Evropě. V březnu v roce 2005 se Maďarské GLS rozhodlo vytvořit pobočku v České republice. Nyní je zde už 16 dep a jejich počty pomalu rostou. GLS nyní poskytuje několik typů zasílatelských služeb. Jednoduše je lze rozdělit na klasické služby a na služby s přidanou hodnotou. Mezi klasické služby se hlavně řadí Business-Parcel (klasické balíky s hmotností max. 40 kg) a Express-Parcel (tato zásilka musí být doručena do 12:00 hod.). Mezi služby s přidanou hodnotou patří hlavně zásilky s dobírkou, svozové zásilky či zásilky s přesným datem doručení. Teoretická část se zabývá výkladem pojmu logistiky, její historií a postupným rozvojem. Poté se zaměřuje na pojmy s ní úzce spojené. Zahrnuty jsou tam pojmy logistický řetězec a logistické prvky s ohledem na využití v zasílatelství. Poté na dopravu a konečně přímo zasílatelství. Logistické procesy byly ve společnosti prozkoumány a zhodnoceny. Ke zjištění dat bylo použito pozorování, strukturovaný dotazník a řízený rozhovor. Doplňkové informace byly získány z interních dokumentů. Hlavně z výkazů o počtu doručených zásilek, o auditech, dále z interních manuálů a e-mailů. V praktické části byla zmapována aktuální situace ve společnosti. Bylo zjištěno několik nedostatků. Největším problémem je komunikace s centrálou, která je nedostatečná a v mnoha případech nefunkční. Dalšími kritickými body jsou štítky, doručování na nesprávnou adresu, platba platebními kartami, technický stav vozidel, hlavní překladiště a školení pracovníků. Na tyto následky byla navrhnuta opatření. Závěr bakalářské práce obsahuje shrnutí a přínos práce.
Optimalizace distribučního logistického řetězce internetového obchodu společnosti Lilien Czech Jewelry s.r.o.
Pergler, Lukáš ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá uvedením nových optimalizačních návrhů do distribučního logistického řetězce probíhajícího v rámci internetového obchodu patřící firmě Lilien Czech Jewelry s.r.o. Diplomová práce se skládá ze dvou provázaných částí. První, teoretická část, se věnuje vymezení klíčových pojmů nutných k porozumění významu logistických řetězců na výkonnost podniku a pochopení následné aplikační části. Druhá, praktická část, se věnuje již společnosti samotné. Cílem práce je zhodnotit logistický řetězec této firmy a způsob jeho zajištění. Obsažen je zde pohled na stav věcí před a po inovacích navržených a provedených na základě předchozí bakalářské práce, včetně dopadů na každodenní chod firmy. Dále pak je v práci zpracováno téma nových optimalizačních návrhů zasahujících do procesů zapojených v toku zboží směrem k zákazníkovi. Konkrétně se jedná zejména o návrhy postihující mezinárodní distribuci zásilek a vnitropodnikové skladování. Opomenuty ale nejsou ani ostatní fáze řetězce.
Význam servisních (business) center pro logistické společnosti.
Bouzek, Lubomír ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Význam a fungování servisních (business) center pro logistické společnosti" je nastínit důvody, které vedou logistické společnosti k zakládání takových center a jejich fungování. Teoretická část práce popisuje to, co vlastně pojem logistika znamená, jaké má funkce a jaké aktivity do ní spadají. Zabývá se také stránkou lidských zdrojů a některých témat z oblasti informačních technologií. Praktická část pak navazuje na teoretickou a detailně rozvíjí, jaké aktivity se obvykle servisních center týkají, jaké jsou pro ně vhodné, důvody pro otvírání center a dále se zabývá nastavováním procesů a zhodnocením výhod a nevýhod. Lidské zdroje hrají v servisních centrech velkou roli, a proto je v praktické části také popisováno, jak je potřeba zaměstnancům přistupovat, motivovat je a jaké to s sebou nese problémy. Závěrem je pak vyhodnoceno, zda a proč se logistickým společnostem vyplatí taková centra mít a jsou zmíněna i některá doporučení.
Logistické procesy ve výrobě ve společnosti Continental Automotive Czech Republic s.r.o. se zaměřením na výrobní závod v Brandýse nad Labem
Gregor, Petr ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Chárová, Barbora (oponent)
Tato práce se zabývá praktickým fungováním logistických procesů ve výrobě a jejím okolí, konkrétně ve společnosti Continental Automotive s.r.o., velké zavedené globální společnosti zabývající se výrobou a dodáváním komponentů převážně pro automobilový průmysl. Konkrétně jak na sebe jednotlivé procesy navazují, co všechno je ovlivňuje, jaké problémy je mohou ohrozit nebo naopak jak se dají zrychlit a zefektivnit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.